lördag 30 juli 2011

Ni,na,ni,na,ni,na.......

...veckans boktips!!

(Kommer ni ihåg den truddilutten,när veckans boktips visades på tv´n?!

det var tider det) :-)


Många av mina FB-vänner har tipsat om denna bok och även några av de bloggar jag följer har läst och tyckt att man ska läsa denna bok.

Jag har varit lite tveksam till om jag har velat/vågat läsa om detta hemska,fruktansvärda brott som denna berättelse bygger på!


"Varför gråter inte Emma"

- boken som bygger på de helt obegripliga,

att två små oskyldiga barn,rycks bort från jordelivet på ett så fruktansvärt sätt.

Ord saknas!!


"Det är en fantastisk bok....

Fantastisk och fruktansvärd"


Många tårar fälldes och samtidigt så beundrar och fascineras jag över hur otroligt stark Emma verkar ha varit under hela händelsen.

En läsvärd bok,som läses från början till slut,en bok som man nästan inte vill lägga ifrån sig förn´s sista sidan är läst :-)


Hoppas ni har det bra,så här i slutet av juli.

På måndag är det dags för jobb igen....Semester´n är slut för denna gång....

Å vet ni vad?! Det känns faktiskt helt ok :-)


Sköt om er alla där ute i det avlånga landet!!





1 kommentar:

  1. Hej!

    Oj, det var länge sedan jag var här...och länge sedan du skrev. Tänk att sommaren har den förmågan :-)
    Hoppas att du har det fint, och att du återkommer snart!

    Kram Lina

    SvaraRadera