onsdag 7 september 2011

Regnig onsdag och orange...

.... men vilken regnig och ruggig dag jag vaknade upp till idag!!


Nu är hösten verkligen på ingång med stormsteg,

jag kurar inne med en kopp kaffe,läser bok och väntar på att klockan ska slå 14 då jag börjar mitt em-pass.


Jag har ju verkligen "snöat in" på svart och vitt i inredningsväg...

Tycker det är enkelt med en ljus bas och sen kunna piffa till och ändra med lite färg på detaljerna istället.


Just nu är det orange som gäller i vardagsrummet :-)

Orange ljus och ljuslyktor och randiga "kärlek vid första ögonkastet kuddar" från Åhlen´s!!

Ledsnar man eller vill byta färg så är det bara att byta ut detaljerna och vips så har man ett "nytt" rum och en ny färg,plätt lätt och inte så dyrt heller :-)


Hoppas ni får en underbar dag trots det tråkiga vädret!

Kramar till er....



2 kommentarer:

  1. Hej!

    Allt bra med mig och magen.. Man växer så det knakar!
    Har börjat räkna ner dagarna nu tills jag går hem. Tänkt att jobba 2 veckor till om inget händer.

    Hur mår du?

    Ha en fin helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Precis så! Liten "skvätt" som kan tas bort och bytas ut till nåt anna. Jag ska bara hitta fantasin :-)

    Trevlig tisdag!
    //L

    SvaraRadera