tisdag 15 februari 2011

Vardagsrum

Hej alla glada :-)
Hoppas ni har det bra?! Har ni kallt också?
Idag har vi bara minus 17,men igår var det 27 kalla grader...brrr.....
Idag är jag ledig,ska bara vara och göra så lite som möjligt.
Försöker kurera mig från en envis förkylning.
Har tänt brasan i öppen spisen
och njuter av en god kopp kaffe!
Tänkte visa lite helhetsbilder från mitt vardagsrum,
som ni ser så är det mycket svart och vitt...... and i like it :-)
Dom tre första bilderna är "förebilder",men det föstår ni nog...hi,hi,hi
Öppna spisen fick sig en omgång av den vita färgpyttsen.
Min goda vän P målade och fixade den så fin!
Andra fotot är där jag idag har soffan och tv-bordet.
Tredje fotot är där jag idag har matbordet.
Nya tapeter kom upp och vips så var det som ett nytt rum :-)
Lite svårt att få till några riktigt bra bilder i dagsljuset,
å andra sidan så har jag ingen "värsting" kamera heller :-)
Ha en fortsatt bra tisdag!!


















2 kommentarer:

  1. Visst är det kul så här efteråt att du kom ihåg att ta före-bilder. Det är ju så roligt att se den stora förändrningen. Jättefint blev det! :)

    Kul att du kikade in hos mig!
    Ha en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hallå!

    Läckert!! Så läckert!!
    Roligt att se Före och Efter-bilder.

    Mattan som vi har i hallen har min mamma vävt för flera år sen. Gillar den jätte mycket.
    Jasså, Åhlens har liknande. Måste jag kika! Vill ha fler :D

    Kram kram Maria

    SvaraRadera