tisdag 11 oktober 2011

Inredningsparty och Ladies night

Hej bloggvänner!!


Här är det minsann stiltje på inredningsfronten...

Veckorna flyger iväg och allt som jag har tänkt göra står fortfarande ogjort.

Ja,ja.....men har vart iväg på lite skojiga saker,

kanske bra för att ladda energidepåerna?!


I lördags var jag och en kompis på Ladies night här i stan.

Ett helt oplanerat besök,då en god vän helt plötsligt hade 2 biljetter över:-)

TACK P!!

Har aldrig varit tidigare så jag hade inga förväntningar alls...

Men föreställningen var verkligen super....



Brolle-my new love-vilken röst och vilken utstrålning!

Martin-underbar röst och så som han ägde scenen!

Thomas Järvheden-trodde det skulle bli ett platt fall för han, men den karl kan verkligen sjunga!

Frank Andersson-ja....vad han hade där och göra är och förblir nog en gåta!


Igår var jag på ett inredningsparty

Living and room!!


Mycket fina saker i många olika prisklasser.

För engångsskull så höll jag hårt i börsen och handlade bara en knäckebrödsförvaringsburk :-)


Ledigdag idag som började med en rejäl sovmorgon,

nu promenad och kvällen kommer att avslutas med bio

-Jägarna 2-


Ha det gott!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar