torsdag 26 maj 2011

Hemma igen ;-)

Jo...jag har kommit hem från Ålandsresan :-)


Tiden rusar verkligen iväg och tyvärr så har bloggen blivit lidande.

Grejar för fullt utomhus och tiden till att blogga har verkligen inte funnits.


Men ett litet livstecken på att jag har överlevt Ålandsresan och inte befinner mig på de sju vida haven (Pia) :-) ,kan jag ju i alla fall ge i från mig!


Rensar ogräs,gräver i rabatter,klipper gräs,sår gräs,målar.....

Ja det är väl ungefär det min lediga tid går till...

Men visst är det en härlig tid vi har framför oss?!

Gröna gräsmattor,solsken och doften av sommar.


Jag myser och njuter av livet,hoppas ni gör det också!!


Kram till er!!




1 kommentar:

  1. TACK så mycket för bebis-grattis! :)
    Ja det är en riktigt härlig tid som vi har framför oss nu. Vi får passa på att njuta!!!
    KRAM

    blogg.helenashem.se

    SvaraRadera