söndag 23 januari 2011

Retro.....

Hallo söndag!!
Oj,oj,oj vad fort helgerna går,tiden verkligen rusar fram.
Igår lördag,så var det solsken och endast -3 grader,
riktigt skönt väder för lite uteaktiviteter.
Barnen åkte skidor och skridskor,
och med en kopp varm choklad så var dagen komplett för en frusen mamma :-)
Kvällen tillbringade vi hos en kompis som bjöd på middag,
barnen busade och vi bara slappade, en härlig lördag mao!!
Har varit och shoppat (igen) en ny lampa till hallen på övervåningen.
Lite retrostuk är det allt över den,men jag gillar den skarpt!!
Nu är äntligen badrummet klart,
lite små fix och trix pågår där innan bilder ska visas :-)
Ha en skön söndag,
här vankas det nu lite lunch!!




3 kommentarer:

  1. Hallå, hallå!

    Första gången jag hittat hit.
    Vilken charmig blogg!!

    Jag återkommer :)

    Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Hallå igen!

    Jag lägger till dig på min lista så jag hittar hit igen :)

    Ny vecka framför oss. Har du några roliga planer?

    Ha en bra dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!

    Ja, det tycker jag verkligen. Jag hittade en hel del saker där faktiskt som gärna skulle få följa med hem. Kan bli en tur till dit nu när lön kommer :D

    Händer idag då? Jobbar du eller vad har du för dig om dagarna?

    Ha en härlig tisdag! Kramar Maria

    SvaraRadera