onsdag 12 januari 2011

Jag har hört talats om.....

.....kärlek vid 1:a ögonkastet,men aldrig varit med om det...
.....förn´s nu :-)
Hittade dessa på Hemtex härom dagen och var bara tvungen att köpa dom... sååååå jag liksom!
Känns så rent,snyggt och fräscht nu när man har plockat bort julen,
än fast jag verkligen älskar julen,
så är det ändå skönt när den plockas undan.
Så nu pågår det lite piff och pynt här inne i vardagsrummet
där de nyinköpta gardinerna hänger.....
så om någon dag kanske ni får se lite mera bilder?!
Nä nu ska en krasslig Linda vila och kurera sig lite.
Må så gott där ute!!
*Kramar*


1 kommentar:

  1. Först måste jag bara säg att du är så vansinnigt snygg i din nya frissa! Hur läckert som helst om jag inte sagt det innan.

    Riktigt fräscha gardiner och resten av rummet ser rikigt schysst ut!!

    KRam Annica

    SvaraRadera